100 procent

Switch to

Just Eat Takeaway wint Award

Reading Time: 4 minutes

Courier Mission Game Just Eat Takeaway wint Dutch Interactive Award

Strategie

Juni staat in het teken van awards uitreikingen en met een beetje geluk ook awards winnen. Bij Dutch Interactive Awards waren we genomineerd met de interactieve grijpmachine van Odido Business en de Courier Mission Game van Just Eat Takeaway (JET). Deze laatste viel in de prijzen en sleepte de Activation award binnen. 

Voor deze campagne voor JET hebben we onze krachten gebundeld. 100procent is onderdeel van United Playgrounds en samen met zusterbedrijf LiveWall hebben we deze game bedacht en ontwikkeld, met als doel het versterken van de employer branding en recruitment. 
Couriers die voldeden aan vooraf bepaalde criteria, mochten een week lang de interactieve game spelen en maakten zo kans op gave prijzen. Met deze campagne wilde JET haar couriers activeren efficiënt te werken, vaker tijdens piekuren beschikbaar te zijn en potentiële couriers aan te dragen.  

Personalisatie

De complexiteit van deze campagne zit hem in de personalisatie van de e-mailcampagne en de marketing automation die dit mogelijk maakt. We hadden te maken met verschillende landen, steden, talen en criteria. Waar het ene land vanaf het begin mee deed, waren er ook steden die pas later aanhaakten of eerder stopten. Aan het eind van de week werd er een ranglijst per land berekend met de resultaten van de gespeelde game en kregen de winnaars automatisch bericht over hun prijs.

Deze campagne is een mooi voorbeeld van hoe divers we zijn. 100procent is je strategische marketing automation partner. We zijn er vanaf de eerste seconde bij, denken mee over de strategie, marketing automation en over welke data je nodig hebt om je doelen te bereiken. En als we dat in kaart hebben gebracht ontwikkelen we, samen met onze zusterbedrijven van United Playground, de perfecte campagne voor jouw marketingdoelen. Zie hier het resultaat … Bekroond met een Dutch Interactive Award! 🏆

Scroll naar boven