100 procent

Switch to

Whitepaper software selectie

Reading Time: 2 minutes

Marketing Automation whitepaper
Best of breed vs Best of suite

Strategie

Whitepaper

De wereld van marketing automation is op het moment enorm in beweging. Aan de kant van de bedrijven en organisaties zien we meer vragen en wensen ontstaan en aan software zijde steeds meer diversiteit aan oplossingen. De juiste inrichting van je MarTech heeft directe invloed op het succes van je marketing inspanningen.

“Kiezen tussen Best of breed vs. Best of suite is lang niet altijd nodig. Een oplossing waarbij een suite wordt aangevuld met specialistische marketing automation software komt vaker voor dan je denkt.”

— Martijn van Asten, Marketing Automation Specialist bij 100procent.

Wil jij deze whitepaper gratis ontvangen?

In deze whitepaper duiken we dieper in op twee verschillende benaderingen van marketing automation software: ‘Best of breed’ en ‘Best of suite’. We verkennen de essentiële verschillen tussen de twee benaderingen, analyseren de kenmerken van elk en bieden inzichten om je te helpen de juiste keuze te maken voor jouw organisatie. Of je nu op geïnteresseerd bent in een gespecialiseerde aanpak met de beste individuele tools of in een geïntegreerd ecosysteem dat meerdere functies ondersteunt. Deze whitepaper biedt kennis, inzicht en overzicht over dit actuele thema.

In deze whitepaper

  1. Vergelijk softwareleveranciers

  2. Tips voor je martech stack

  3. Best practices

  4. Handige checklist
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Scroll naar boven