Klantcase
Data is magie. Vooral als je hiermee creatief durft te zijn en data combineert met inzicht en goed getimede communicatie. Het resultaat is een zeer effectieve en revolutionaire marketing automation campagne, welke uniek is in de uitzendwereld.
Tempo-Team (onderdeel van Randstad Groep) heeft samen met 100procent een mooie trigger based e-mailcampagne opgezet. Deze campagne speelt in op de huidige ontwikkelingen waarmee personalisaties en algoritmes gecombineerd worden voor unieke content van een complexe e-mailcampagne. Dit heeft geleid tot een succesvolle case. Dit succes is niet onopgemerkt gebleven en heeft ook de prestigieuze DDMA-award gewonnen voor de beste e-mailcampagne van 2019!
"Wat deze campagne uniek maakt? Dat is wat mij betreft de combinatie van geautomatiseerde e-mails en het persoonlijke contact van intercedenten. Door de datagedreven aanpak kunnen we veel meer klanten tegelijk benaderen met een persoonlijk en uniek aanbod. Ook de cijfers laten zien dat onze mails relevant zijn voor de ontvanger."