Proef de toekomst
Een smakelijke verkenning van data, personalisatie en loyaliteit
Datum: April/Mei
Tijd: 12.00 – 16.00 uur
Locatie: Restaurant de Kas in Amsterdam
Binnenkort organiseren wij weer een unieke en smakelijke verkenning van de toekomst van marketing: een diepgaande duik in de wereld van data, personalisatie en loyaliteit. Het event vindt plaats in het sfeervolle Restaurant de Kas in Amsterdam, waar we van 12.00 tot 16.00 uur samen zullen genieten van een culinaire ervaring vol inzichten en inspiratie met diverse experts op het gebied van data, personalisatie, en loyaliteit in de moderne marketingwereld.
Programma
Aanmelden
12.00 – Ontvangst
Een warm welkom staat voor je klaar bij Restaurant de Kas. Ontmoet vakgenoten en maak je klaar voor een middag vol kennis en smaak.
12.30 – Aan tafel: Welkomstwoord & Introductie – Michael Straathof (100procent)
Voorgerecht: Marketing dilemma’s – 100procent
Topics:
– Over verwachtingen in marketing
– Volwassenheid & kwaliteit van data
– Analytics: de sleutel tot succes
Hoofdgerecht: Succesvolle klantcases van o.a. Allianz Direct van United Playgrounds
Topics:
– Hyperpersonalisatie: van idee naar realiteit
– Marketing automation: efficiëntie in actie
– Always on & het vieren van minisuccessen
Nagerecht: Martech trends – Salesforce
Topics:
– Innovatieve tooling: CDP, Marketing automation, AI
– Wat brengt de toekomst van martech?
Afronding en napraten
Na een boeiende middag vol inzichten is er tijd om na te praten, vragen te stellen en contacten te leggen. De perfecte gelegenheid om de opgedane kennis te bespreken onder het genot van een drankje.
Meld je aan
De lunchsessie op 12 april zit helaas vol. Je kunt je al wel aanmelden voor de volgende lunch in de Kas, door onderstaand formulier in te vullen. Wij nemen dan spoedig contact met je op met de nieuwe datum en praktische informatie.
Binnenkort! | 12.00 – 16.00 uur | Restaurant de Kas in Amsterdam