Uitnodiging exclusieve lunch roundtable
De toekomst van klantbehoud met hyperpersonalisatie voor Finance
Stel je voor dat je precies weet welke financiële producten bij je klant ontbreken maar wel verstandig zijn voor de klant in zijn/haar context. Dan kun je persoonlijke aanbevelingen doen, nog voordat je klant zelf om informatie heeft gevraagd. En wat als je de procescommunicatie ook zo persoonlijk kunt maken, dat dit als echte toegevoegde waarde voelt voor de ontvanger. Dit is klantvriendelijkheid en servicegerichtheid van het hoogste niveau en onmisbaar voor jou als financiële dienstverlener.
Tijdens deze exclusieve lunch met collega Sr & C-level marketing stakeholders gaan we het hebben over o.a.:
- Maatschappelijke trends rondom decision making processes bij klanten;
door: Anne-Marie van Twigge, Insights Director bij Fitzroy (ons zusje binnen United Playgrounds) - Customer experiences verrijken met hyperpersonalisatie en ‘the next best action’
door: Marco Ophof, Client Strategy Director, 100procent
Waarom deze topics?
Uit onderzoek (van Salesforce) onder bijna 7000 respondenten bleek dat 25% van de consumenten in de financiële sector het afgelopen jaar is overgestapt naar een concurrent, omdat de customer experience niet aan de verwachting voldeed. Ook gaf 53% aan bereid is over te stappen als je niet inspeelt op hun persoonlijke wensen en behoeften. Reden genoeg om je huidige situatie te evalueren en stappen te maken op het gebied van (hyper)personalisatie, AI en marketing automation.
Daarom organiseren wij een kennissessie op donderdag 6 maart 2025 in restaurant De Kas in Amsterdam.
Kom jij ook? Schrijf je gratis in, dan reserveren we een stoel voor je.
Aanmelden
Er is slechts een beperkt aantal plekken beschikbaar.
Dit is jouw kans om samen met vakgenoten een blik te werpen op de toekomst van Finance.
📅 Donderdag 6 maart
🕘 12:00 – 15:00 uur
📍 Restaurant De Kas | Kamerlingh Onneslaan 3 | 1097 DE | Amsterdam
🎟️ Gratis roundtable
Vragen? Stuur een mail naar mi-choe@100procent.email.